Eric Saade: Lena Philipsson väckte drömmen

eric saade

Eric Saade är med i Melodifestivalen 2010 med "Manboy". Poplight interjuvande honom och frågade hur det kom sig han är med i tävlingen: Och drömmen om Melodifestivalen väcktes redan 2004, av en av Sveriges största schlagerikoner.
- Redan när man var liten satt man och kollade, min mamma är ju ett riktigt schlagerfan. Men när Lena PH gjorde "Det gör ont", då sa jag att "där ska jag stå" och nu äntligen är det verklighet. Det var inte när du såg Molly förra året som du blev sugen då?
- Äsch! Jag har varit sugen sedan jag såg Lena PH, hon var grym och ända sedan dess har jag velat vara med. Jag har egentligen bara väntat på rätt läge. Jag har ju haft skivkontrakt sedan jag var 16 år men sedan har man tagit det.
Läs hela artikeln på Poplight (fd Gylleneskor.se)

Kommentarer
Postat av: shireen

hej eric jag älskar dina låtar och du är söt och snygg

2011-09-13 @ 15:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0