Darin - första jokern i Melodifestivalen 2010

darin

Darin blir första jokern ut i Melodifestivalen! Det finns alls tre platser kvar - en av dom kan vara Lena Philipsson!
Låten heter Out Of My Lifr enligt Expressen.

Darin slog igenom i Idol 2004, släppt fyra plattor och massa hitsinglar bla Breathing your love tillsammans med Kat De Luna. Han gjorde en cover på Lena Ph:s Det gör ont 2005 som blev en succé på SVT. 2005 åkte Darin på turné med Lena och Magnus Uggla - och det blev dundersuccé. Senast ligger han etta på singellistan med coldplays Viva La Vida. Tycker du det skall bli kul med Darin i festivalen?


Kommentarer
Postat av: Daniel

Absolut, super bra artist.



Här i finland e han välkänd för sina hits (men ETT BRA TAG sen) och duet med en finsk artist som han gjorde. Han skulle jag rösta på om låten e bra (ingen ballad hoppas jag)



Men Lena Ph hoppas jag e joker. It hurts gav vi 12:a till. Den minns vi alla! :)

2009-11-03 @ 16:02:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: schlagerfeber

Jag tror han kan lyckas bra i festivalen! hoppas hoppas att lena blir en av de tre andra jokrarna :D

2009-11-03 @ 18:03:46
URL: http://schlagerfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0