Se interjuvn med Lena Ph i TV4 här - om Ny krogshow och Melodifestivalen



Här ovan kan du se Lena Philipsson i TV4 Nyhetsmorgon.

Angående Melodifestivalen: Känns inte troligt. Det är ett viktigt tv program vara med. Jag har varit med många gånger, säger inte absolut nej, väldigt kul tv program. Behöver jag det, känner jag mig taggad? Man måste tåla en käftsmäll. Jag vet inte om jag är i det läget. Behöver jag det? Vill jag det? Så inget direkt nej svar

Ny Krogshow: Vi håller på planera just nu, kanske det blir till nästa år, käns väldigt kul!

Drama komedi för tv: Vet inte om det blir av, betraktar mig inte som skådespelare, men det hade varit väldigt kul, vi får se om den bollen faller ner nån gång....


Kommentarer
Postat av: maria

Hej ,,skulle så gärna vilja veta var den finfina koftan kommer ifrån ?mvh Maria

2010-10-24 @ 21:03:04
Postat av: BacardiBoy

Jag vet inte riktigt, gissingsvis Odd Molly, men kan ha väldigt fel :)



Nån tjej borde nog svara på frågan, så nån som vet, så kommentera gärna :)

2010-10-25 @ 08:08:36
URL: http://bacardiboy.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill oxå veta!

2010-10-26 @ 17:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0