Lena Ph & co drog en nästan en halvmiljon extra till Allsången På Skansen

lena ph

Veckan innan då drog Allsången 1 387 000 tittare och pressen var snabba på att skriva ner programet och Måns Zelmerlöw. Men i veckan när bla Lena Philipsson entrade scenen ökade siffran nästan med en halv miljon till 1 725 000 tittare.

Expressen skriver: - Det var bättre än vad jag hade hoppats på. Jag hoppades att det skulle gå upp. Och hade det gått upp 200 000 så hade jag blivit glad. Men 400 000 gör mig ännu gladare, säger Gunilla Nilars.
Även Zelmerlöw var glad.
- Jag vet att han tyckte att det ar roligt. Det är jättekul, säger Gunilla Nilars.
Med ett program kvar för säsongen visar statistiken att Måns Zelmerlöw, trots tittarraset de senaste veckorna, vinner över Anders Lundin när det gäller antalet tittare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0