Dancing In the Neon Light klättrar på iTunes

itunes

Just nu ligger Lena Philipsson & Dead By April på andra plats på iTunes listan med engelska versionen av Dansa i neon. Bara Lady Gaga är före. "Idiot" ligger just nu på plats 12.

Text och musik till låten är skriven av:
Lyrics By - Oson* , Peo Thyrén*
Lyrics By [English] - Lena Philipsson
Music By - Tim Norell

Lena kommenterar framträdandet på sin Facebook:
Lena Philipsson Väldigt kul att göra en stagedive, även om dosan med min lyssning flög av!!
Fick ett hårstrå i munnen också som jag letade efter i säkert en halvminut lite då och då, fick ut det när jag låg på golvet...haha..
Det blev snyggt med tjejerna och cool med killarna. Dom ser helt livsfarliga ut men jag kan avslöja att dom är v...äldigt rara (dom skulle nog inte gilla att jag avslöjar det så säg det inte till nån)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0