Lena Ph anländer till Så Mycket Bättre

lena ph



så mycket bättre



När säsongen drar i gång i höst kan tittarna se hur Jason ”Timbuktu” Diakité, 36, kör in på pensionatet på flakmoppe. Lena Philipsson, 45, glider in i en Volvo Cabriolet medan Tomas Ledin, 59, Laleh, 29, Mikael Wiehe, 65, och Eva Dahlgren, 51, kommer gående på vägen utanför.

Under tio dagar kommer de bo tillsammans på pensionatet. Något som inte är helt problemfritt för alla.

– Det här ligger väldigt långt i från vem jag är egentligen, att bo i kollektiv i tio dagar, säger Eva Dahlgren.

Läs mer på Aftonbladet. Expressen skriver också om detta här

lena ph

Lena Philipsson, 45, tror att deltagarna lagt mer energi på tolkningarna den här gången jämfört med förra säsongen.

– Nu släpar folk med sig gitarrer eller tänker till och skruvar upp det ett snäpp. Eller så tar man det lugnt, jag vet inte, jag hoppas att det finns plats för båda grejerna, för jag har inga sensationella shower på gång, säger Lena Philipsson.

Hur de andra tolkar hennes låtar har hon inte ens funderat över.

– Jag har inte tänkt en sekund på vad de andra ska göra, utan har haft fullt upp med vad jag ska göra och bara reda ut det. Men jag hoppas att det blir bra och kul så man ärligen kan säga, ”Åh, vad roligt!”, säger hon.

Läs mer här

Vem blir årets stjärna? Expressen tycker till här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0