Carola: Skulle gjort som Lena Philipsson

Lena Philipsson Carola Häggkvist

Carola tackade nej att vara mellanakt i Melodifestivalen 2011, då hon tyckte upplägget med Peter Stormare inte var helt klockrent

Från Aftonbladet:

Lena Philipsson ställde upp i mellanakten med vissa krav, som att få sjunga sin nya singel.

Efter besvikelsen 2008, när Carola och Andreas Johnson inte gick till final, håller hon tillbaka i Melodifestivalsammanhang.

– Jag trodde inte helt hundra på idén. Men det Lena gjorde var helrätt, hon visade var skåpet skulle stå. Skulle jag ha gjort samma grej hade jag blivit halshuggen i media och det ville jag inte bli. Jag säljer hellre mindre skivor och går med hedern i behåll, säger Carola.

Läs hela artikeln här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0