Lena PH om Så Mycket Bättre: Som en möhippa på 10 dagar. Pust....

lena ph



Tidningen TV14 har snackat med Lena Philipsson om Så Mycket Bättre:

Hur bra blir "Så Mycket Bättre" den här gången?
- Otroligt bra såklart!

Hur kul har du haft?
- Väldigt knasigt och roligt kul, lite som en möhippa på 10 dagar..Pusst....

Blev vistelsen på Gotland som du hade väntat dig?
- Den blev mer intensiv än vad jag föreställt mig och därför mer krävande än vad jag trodde, jag var ganska slut efteråt.

Vad hoppas du tittarna får ut av programmet?

- Detta är ett feelgoodprogram så jag hoppas att tittarna upplever värme och glädje.

Hur blir dagen när du får bestämma vad som skall hända?
- Det var nervöst att hålla i en egen dag, men det gick bra. Jag tog fram den pyssliga ådran jag faktiskt har. Alla deltagarna var såklart jätteduktiga och mer entusiastiska än jag hade kunnat föreställa mig. Det kändes lyckat.

Hur många - och vilka - av de andra deltagarna kände du sedan tidigare?
- Jag känner Ledin lite granna och Eva en smula och jag har träffat på E-Type ute på lokal ett antal gånger och snackat.

Läs mer i tv-tidningen TV14.

De artister som medverkar i andra omgången är Jason "Timbuktu" Diaktié, Laleh Pourkarim, Martin "E-type" Eriksson, Tomas Ledin, Mikael Wiehe, Eva Dahlgren och Lena Philipsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0