Trailer till En Helkväll med Lena Philipsson

 
Från SVT
Lena Philipsson sammanfattar sin långa karriär som artist i en specialkomponerad tv-föreställning på Stora Teatern i Göteborg. Tillsammans med dansare och musiker framför Lena välkända hits och berättar okända anekdoter
 
Dessutom får publiken tillfälle att ställa frågor direkt till henne på scen. Under kvällen bjuder Lena även på två unika duetter med sina gäster Darin och Carola.

Artisten Lena Ph är synonymt med show, dans och paljetter. Lena har turnerat, showat och spelat i skivor sedan hon vann en Barnens dags talangtävling 1982. Första framträdandet i Melodifestivalen var 1986 och sen dess har hon varit med flera gånger, fjärde gången gillt vann hon med ”Det gör ont”, 2004.  Lena har gjort flera krogshower där hon friskt blandar sång och musik med dans och humor.

 

 
Uppdaterat: Ny Trailer
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Lena du är helt underbar du sjunger bra jag ser dej på tv nu skriver jag på din blogg hälsingar Carro

2013-02-22 @ 20:22:08
Postat av: Barbro

Vilket bra program !
Minns när jag hörde och såg dej i Mariestad för ett antal år sen,
känns inte så längesen.
Ha en fortsatt bra fredagkväll.
Kram från Barbro♥♥♥

2013-02-22 @ 21:04:12
Postat av: Magnus

Tack för ett grymt bra program duetten med Darin var grym jag fick ståpäls!!

2013-02-22 @ 21:29:27
Postat av: Anonym

Du är helt fantastiskt - jättebra show, tack! E & T

2013-02-22 @ 21:55:50
Postat av: Regina

Jätte bra show, du är helt underbar, full av energi, snygg, med stark röst och massa bra vibbar. Njut av kvällen, Du är vinnare

2013-02-22 @ 22:16:37
Postat av: Regina

Jätte bra show, du är helt underbar, full av energi, snygg, med stark röst och massa bra vibbar. Njut av kvällen, Du är vinnare

2013-02-22 @ 22:16:40
Postat av: Anna

Jag tycker du ser ut som Christer Lindarw

2013-02-23 @ 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0