Carola Hyllar Lena Ph

 
 
Outstanding Lena premiär på Skandia scenen ikväll! 🎶🙋🏻👍🏼 ( Såg showen igår på genrepet och finner knappt ord för hur bra det var..) Äntligen gör hon sitt egenskrivna material vid flygeln ( med delar av mitt band - 15 med Johan röhr i spetsen) med en mognad och ett mod som får mig också att vilja fylla 50 år!! ...
 
Lena visar att det går att bli BÄTTRE och BÄST med åren! Smakfullt, lustfyllt, modigt och lekfullt på samma gång som gör att man gärna vill se och höra mer. Hon påminner om en ung Elton John fast kvinnligare attribut. När hon tar sina höga toner så lekande lätt inser jag snabbt att dem får jag ta i från månen o tillbaka för å överhuvudtaget komma upp till.. Alla har vi våra begränsningar.
 
Lena verkar inte ha några alls ikväll! Grattis till alla som har biljetter till showen. Nu visar vi hela Sverige ( och resten av världen ) vad vi 80-tals shlagertjejer VERKLIGEN KAN och går för! Tack Lena att du visar det med bravur. 🌸🙋🏻🎶🍾👍🏼🎂 Rock on! Let us never loose faith in true Love. Kram Cm C
 
Här Lena Ph och Carola 2013 "Om Igen":
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0