Grattis Lena PH - Maria Magdalena är nu etta på Itunes

 
Grattis Lena Philipsson!
Nya singeln är nu etta på Itunes!
 
Lyrics:
 


Maria Magdalena

Kan inte hjälpa jag kan tyda dina drömmar
och jag kan känna vad du vill det kan du glömma
så många dagar många nätter du försummar
jag bara undrar är jag den dumma
du vill ha mera du vill inte alls försaka
du har en längtan som du måste få bejaka
det är så lätt att både ha och äta kakan
jag hör dom ropa på mig
 
 
Maria Magdalena
kan du komma komma hit och spela
du kan improvisera
om det kan intressera
Maria Magdalena
har du lust att konversera
och vi kan fantisera
vad vi kan göra mera
 
 
Visst kan det hända att en blick kan börja bränna
och det blir svårt att stå emot nog kan det hända
ingen ska klandra mig att enkelt kunna bländas
men kan det hända är jag den enda
och under dagarna jag strosa ut på gatan
å möter fruarna som vänder fort som satan
för är jag älskad är jag också därtill hatad
jag hör dom ropa på mig
 
 
Maria Magdalena
kan du komma hit och spela
du kan improvisera
om det kan intressera
Maria Magdalena
har du lust att konversera
och vi kan fantisera
vad vi kan göra mera
Maria Magdalena
 
 
Ja sånt är livet för en småländsk liten diva
det är inte lätt att balansera på en lina
samma gamla visa som ett hack uti min skiva
hack i min skiva
 
 
Maria Magdalena
kan du komma hit och spela
du kan improvisera
om det kan intressera
Maria Magdalena
har du lust att konversera
och vi kan fantisera
vad vi kan göra mera
Maria Magdalena
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0