Nu ansöker Holknekt och Lena Ph om skilsmässa

 
Aftonbladet:

Drygt två år efter sensommarbröllopet har ansökan om att gå skilda vägar skickats in.

Underskrifterna i skilsmässoansökan är daterade den 18 juni, men inkom alltså först i dag till Tingsrätten. Läs mer här

 

Per pratar ut i Expressen:

Drygt två veckor har gått sedan separationen och hela hans tillvaro är upp och ner.

Vad var det som gick fel?

– Det är inte så krångligt egent ligen. Vi har levt i en relation vi behövt göra någonting åt. Det hade gått, det vet jag. Men jag valde att ta ett glas i situationer av kris. Det var det dummaste jag kunde göra. Och där begick jag det stora misstaget. Jag gjorde det, det började cirkulera och jag har berättat det för Lena. Hon vet om det. Hon är vansinnigt arg och jag förstår hennes ilska.

– När en relation hamnar i ett skört läge har man tre alternativ. Antingen löser man dem ihop eller så går man skilda vägar. Det är de två alternativ som är okej. Det är det tredje alternativet, som inte är okej, som tyvärr majoriteten av svenska folket väljer, att man finner det man saknat hos fel person.

Varför hade du inte kraft lösa det?

– Alkoholen tog över. Utan alkohol skulle vi inte ha suttit här i dag. Mina tio vita år är lika exemplariska som min krökartid dålig. Läs mer här

 

Andreas Lundstedt hyllar Lena Philipsson i Sommarkrysset:

Efteråt förklarar han sitt val.

– Jag kände att ska jag ­vara här vill jag göra mer än att sjunga. Så då blev det ­naturligt att dedicera en låt till Lena. Jag ville ge henne lite pepp. En hyllning, säger Andreas Lundstedt och fortsätter:

– Produktionen frågade mig vad jag kunde tänka mig att göra, förutom att sjunga min låt från Melodifestivalen. Och då sa jag att jag tror på ”That’s life”. Den har ett schyst budskap och det passar Lena.

Andreas Lundstedt vet inte om Lena Philipsson kollade på programmet, men känner ändå att låten passade för kvällen.

– Det var jättekul och ­publiken var med. För Lena var det ”kom igen tjejen, du klarar dig”, säger han. Läs mer på Aftonbladet.se

 

 

Lena Philipsson - The Botten Is Nådd from Bacardi Boy on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0