Lena 20 år - tillbaka på Topplistan

20 år

Medan "Världen Snurrar" lämnade albumlistan denna veckan, gick istället "Lena 20år" in på listan igen. På plats 38 återfinns greatest hits albumet från 2007.

  • 1. Kärleken är evig
  • 2. Han jobbar i affär
  • 3. Det gör ont
  • 4. Dansa i neon
  • 5. Lena anthem
  • 6. Om igen
  • 7. Åh Amadeus
  • 8. Stjärnorna
  • 9. Why (så lätt kommer du inte undan)
  • 10. Jag känner
  • 11. På gatan där jag bor
  • 12. Standing in my rain
  • 13. Bästa vänner
  • 14. Delirium
  • 15. Talking in your sleep
  • 16. Unga pojkar & äldre män
  • 17. 006
  • 18. Månsken i augusti
  • 19. Jag måste skynda mig på (Lena & Orup)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0