Nedräkning Eurovision Song Contest 2010 med Lena PH

Från SVT:
Lena Philipsson och Niklas Strömstedt är programledare för Nedräkningen av Eurovision Song Contest-finalen i Oslo. Gäster är Arash Labaf, som förra året tävlade i Eurovision Song Contest för Azerbajdzjan och placerade sig på tredje plats, skådespelaren och komikern Claudia Galli, artisten Christer Lindarw och chefredaktören Jonna Bergh Wahlström. Det bli reportage från Oslo, snack med den svenska deltagaren Anna Bergendahl, kommentarer från inblandade och skvaller i en spännande blandning. Vem kommer att vinna i kväll?

Kommentarer
Postat av: Skvaller och humor

Trevlig blogg du hade. Missa inte min som skjuter i höjden då jag inte

är rädd för att kritisera och hänga ut bloggare som är idioter.

Jag AVSLÖJAR ALLT. Använd gärna mina inlägg :) Kika in på www.DjIzor.se

2010-06-03 @ 12:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0