Bilder från Melodifestivalsgenrepet med Lena Ph

lena ph

lena ph

lena ph

lena ph

lena ph

lena ph

lena ph

lena ph

lena ph

lena ph

lena ph

lena ph

Här är några bilder från Expressen.se där Lena Philipsson sjunger Idiot och rock version av Dansa i Neon (med Dead By April!!!) - på engelska!

Från Aftonbladet:
Lena Ph får göra Marie Serneholt och Rickard Olsson sällskap på scenen för att spela in en puff som kommer sändas i morgon kl 19.30. Det kommer se ut som att det är livesänt, men så här fuskas det när man gör tv. Smart och tidsbesparande.
---

Lena Ph i kvällens Harry Cane: "Först kändes det som jag var med i en dålig sketch. Och det var jag ju också." #melodifestivalen

Se Elsas SVT interjuv med Lena här

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,

först vill jag säga att du gör ett bra jobb med bloggen! Alltid kul att gå in och läsa. Sen har jag också märkt att du särskriver en del, det heter till exempel melodifestivalsgenrep och Lena Philipssonbloggen (alternativt Lena Philipsson-bloggen).



Ha det så bra och missa inte Lena ikväll!

2011-02-19 @ 13:48:40
Postat av: Snyggingen

Bara jag som tyckte Lena Va grymt sexig när hon uppträde med dead by april eller hon är ju alltid sexig ROCK ON LENA;D

2011-02-20 @ 11:13:07
Postat av: klänningen!

Hej! Skulle så gärna vilja veta vart den bruna tubklänningen som dansaren har på sig kommer ifrån.. är förälskad i den. tacksam för all hjälp

2011-03-21 @ 12:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0