Mikrofonkåt - Se klassikerna igen med Lena Philipsson

lena ph det gör ont

Rumpchock och mikrofonjuck, en ny klassisk rubrik från Aftonbladet när de sammanfattar de 9 år senaste vinnarna av Melodifestivalen.

"Lena Ph:s segerbidrag 2004 skulle kunna beskrivas med ett ord: Mikrofonkåt."

— Jublet i Globen när jag vann var helt fantastiskt. Det var en stark känsla och jag blev lite rörd. ”Åh, de tycker om mig och vill att jag ska vinna, sade Lena Ph direkt efter vinsten.

Har du plusmedlemskap på Aftonbladet kan du läsa hela artikeln här

Och ni som känner för en nostalgi tripp, kolla in Lena när hon vann Melodifestivalen 2004 nedan, och hennes framträdande i Eurovision Song Contest med hennes senaste låt på engelska - It Hurts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0