Expressen: En krogshow är den nya popkonserten

lena ph

Expressen skriver om att skorgshowen är den nya popkonserten:

- Melodifestivalen, samarbetet med Orup och 006-showen är höjdpunkter, säger Lena Philipsson.
Nya showen ska bli annorlunda:
- Jag ville göra något annorlunda, något jag inte tidigare jag gjort och som ingen annan gjort för den delen heller. Därför kontaktade jag Ernst och Fredrik. Det ska inte bli en prydlig show. Det ska vara stök och fest och glam, säger hon.
Victoria Lundquist, pressansvarig på Hamburger börs framhåller också det stora marknadsföringsvärdet.
- Det är kväll efter kväll med stark marknadsföring. Vi annonserar kan-ske i mellan ett halvår till ett år inför en show. Det blir exponering varje dag., säger Lundquist.

Läs hela artikeln här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0