Dessa Lena covers kommer du höra ikväll i Så Mycket Bättre

lena ph

Vill du inte veta vilka låtar artisterna skall sjunga ikväll - sluta läsa nu!

E-Type tar sig an Lena Philipsson första stora hit, och första Melodifestivals låt Kärleken Är Evig.

Eva Dahlgren kör en lugn version av Lena Ph:s stora hit "Standing in my rain" från 1989.

Timbuktu har valt Lenas största hit någonsin, "Det gör ont" från 2004, som även vann Melodifestivalen.

Tomas Ledin har valt schlager-femman "Dansa i neon"

Inte helt oväntat valde Laleh en låt som passar henne "På Gatan Där Jag Bor" från 2004.

Mikael Wiehe har även han valt en schlagerhit, "Om Igen" från 1988.

Kommentar: För självklara schlagerval. Roligast är att Eva valde "Standing in my rain". Vad tycker du? Kommentera gärna.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Så snygg väst du har i kvällens program! Var kan man hitta en sådan?härligt program

2011-11-19 @ 21:25:33
Postat av: kristina Gustavsson

2011-11-19 @ 21:26:44
Postat av: Sanna

Undrar också var man kan hitta västen! Har googlat och googlat men inte hittat något liknande. Jag vill önska mig en sån i julklapp! :)

2011-11-26 @ 10:35:55
Postat av: eva

Snygg väst var kan man köpa en sådan, fin Julklapp till mig själv

2011-12-04 @ 14:12:32
Postat av: malin

Jaaa jag har också letat sen "Så mkt bättre" började sändas efter dessa två fina västar. Finns inte någonstans. Önskar mig i julklapp!! Vart kan jag hitta någon sådan?

2011-12-11 @ 20:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0