Lena slutfört sina "Så Mycket Bättre"-låtar

så mycket bättre 2011

TV4:s succé Så Mycket Bättre som förra året hade artister som Petter, September och Thomas DiLeva som deltagare, kommer snart med sin 2011 version.

Medverkande kommer att vara Jason "Timbuktu" Diakité, Laleh Pourkarim, Martin "E-Type" Eriksson, Tomas Ledin, Mikael Wiehe, Eva Dahlgren och Lena Philipsson.

Vi kan vänta oss en samlingsplatta med deras tolkningar.

Från Lena Ph:s facebook:

Idag har jag varit i studion och slutfört så mycket bättre, sedan köpa byxor till saga och skriva in Noa på körskolan...

Tillbaka till livet och verkligheten. Skönt att allt gick bra!!. Det är alltid mödosamt att få till en show så jag har varit lite borta i några v. Men nu har jag några dagars vila tills torsdag då vi kör igen...aahhh
-

så mycket bättre börjar i slutet av Oktober! Glöm inte att köpa Rosa Bandet som jag och min man Per designat till förmån för bröstcancer. det finns 6 olika band att välja på... - Lena Philipsson

Är du laddad för Så Mycket Bättre 2011?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0