Vilken är din favoritlåt har du på Philipsson plattan"Jag Ångrar Ingenting"?

lena ph

LenaPhilipsson.com fortsätter sina omröstningar, där du röstar på din favorit låt ifrån varje Lena Philipsson album. Nu har man kommit fram till sista soloplattan "Jag Ångrar Ingenting" som innehåller singlarna "Unga Pojkar & Äldre Män", "Han Jobbar I Affär", "Jag Ångrar Ingenting" och "När Du Ringer På Min Dörr"

JAG ÅNGRAR INGENTING (2005)

 

"Det låter brett. Här finns disco, soul, maskulin hockeyrock." skrev Markus Larsson för aftonbladet.

 

Albumet placerade sig som högst på andra plats på den svenska albumlistan, efter att ha debuterat på tredjeplatsen. Albumet sålde över 30 000 exemplar första dagen, och hade därmed sålt guld.

I december 2005 belönades albumet med platinum (60 000 exemplar).

 

1) Jag ångrar ingenting
2) Unga pojkar och äldre män
3) Han jobbar i affär
4) Dom bjuder på champagne
5) Jag sover hellre ensam
6) Du ringer bara när du är full
7) Det ringer på min dörr
8) Den högste
9) Någon annanstans
10) Du kan få mig när du vill

Lyssna på hela plattan via Spotify här

Rösta här














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0