Vad tyckte bloggarna om Lena Philipsson Drömshow?

lena ph

Vad tyckte bloggarna om Lenas nya show? Här är några röster från nätet:

Nina Ect
Premiär igår på Lena PHs krogshow och jag minns att jag tänkte: om någon skulle falla en bomb på Cirkus ikväll så skulle det inte finnas någon melodifestival, inte några tv-program och inte några radio-program att göra imorgon - SÅ packat med celebriteter var det. Alla gillar Lena liksom.

Andra saker jag tänkte på: Herrejeflar så snygg hon är, provocerande snygg! Herrejeflar så snygga dansare från Bounce som var med, provocerande magrutor. Herrejeflar så avslappnat och skönt. Lena PH är nog få i den här genren som är bekväm, på riktigt bekväm, med att skämta om sig själv och bara vara. Bäst var hon i sneakers, svarta byxor och vitt linne - det behöver inte vara glitter hela tiden. Tur.


Theresia
Kom precis hem efter Lena Philipsson's 'Min drömshow' på Circus. Bättre än jag kunnat tro..
Är inget fan av henne, överhuvudtaget. Men, det var kvalitet rakt igenom.
Bra dans var det dessutom! Hängde en (vansinnigt snygg) man på en pinne (stabil pinne liksom) i bar överkropp framför mig..
då var det svårt att fokusera sig på sången, men annars var sånginsatsen väldigt bra den med.


Emmas Mode
Hon var så härligt avslappnad och humoristisk på scenen! Showen avslutade hon med Det gör ont framför en gigantisk mikrofon och Dansa i neon iklädd en kroppsstrumpa i spets, kvinnan har ju en kropp som en 18-åring! Vilken powerlady hon är den där Lena

Hannnilove

Idag var jag med min lillasyster och såg Lena Ph:s genrep på circus på djurgården. Det var verkligen jättebra. Underhållande på alla sätt och vis, med flera bra dansare och Lena själv är ju helt underbar. Så naturlig men samtidigt så självklar. Ja jag är bara lite avis på henne just nu haha.

Har du också sätt showen och bloggat om den? Kommentera inlägget och länka upp ditt inlägg så kommer det med på bloggen!

Mats Carlsson

Igår var jag och Magnus på premiären av Lena Ph's "Min Drömshow" på Cirkus. Jag vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar, jag kan ju alla de där klassiska Lena-låtarna från TV och radio och var och såg på Lena + Orup men har inte haft någon jättekoll på henne i övrigt. Men vilken show det var! Snygg scen, grymma dansare, humor och ett påkostat och sprakande finalnummer!

Anders, Qx.

Igår var det premiär för Lena Ph på Cirkus. Lena fyller 25 år som artist och firar med stort kalas och en ”drömshow”. Och det var fullt, festligt och fantastiskt på väldigt många sätt. Och den kvalificerar sig lätt till att få stämpeln ”det bögigaste du kan se i Stockholm just nu”. Lena är ju som hon är - hon är snygg, rolig (särskilt när hon pratar om att Carola uppträder i lokalen bredvid) och har ju en drös av hits i bagaget. Och i showen fick vi de allra flesta guldkornen. Kan inte komma på någon låt jag saknade direkt, och när de spelade min egen personliga favorit ”Månsken i augusti” blev det lägereldsmys i hela Cirkus!

Dessutom fick vi fyra nya låtar inklusive singeln ”Idiot”.
Men, det är inte enbart Lena och hennes låtar jag tar med mig hem från Cirkus. Det är framför allt dansarna och koreografin. Den är helt fantastisk. Vilka dansare! Och vilken fantastisk koreografi. Hatten av för Fredrik ”Benke” Rydman från dansgruppen Bounce som är ansvarig. Dansarna gör att hela showen och även Lenas gamla låtar skriker 2011 och det känns kul att gå på en konsert/show och få se något man aldrig sett förut. Och ta med sig något helt nytt hem, som t.ex. numret där dansarkillarna ”är på gym” eller dansar på strippstång, de var riktigt coolt koreograferade till ljudmattor och sköna beats.

Avslutningen med ”Dansa i neon” vill jag knappt nämna med risk för att avslöja för mycket. Men det är såååå mäktigt.
Jag har inte mycket att invända på i showen, mest detaljer, men jag hade tagit bort den sega frågesporten om Lena, speedat upp tempot lite samt strukit någon av de nya låtarna. Men det är också allt, för Lenas drömshow är en perfekt show för kompisgänget innan det är dags att gå ut. För det här är en 25-års fest som ger mersmak.

Kommentarer
Postat av: tory burch outlet

Zhu0508This article is really good. Praise

2012-05-08 @ 04:32:34
URL: http://www.cheaptoryburchonlines.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0