Här kärlekshyllar Lena publiken

 
Gjorde comeback på Pridegalan efter uppbrottet

I kväll gjorde Lena Philipsson comeback efter uppbrottet från Per Holknekt.

Sångerskan kärlekshyllade publiken när hon framförde den officiella Pride-låten på Stockholm Pride.

– Jag älskar er, ropade hon från scenen.

Hon har tidigare i sommar gått igenom ett uppmärksammat uppbrott från maken Per Holknekt efter att det framkommit att han varit otrogen.

Men i kväll gjorde Lena Philipsson comeback i rampljuset – och öste kärlek över publiken på galan som avslutade Stockholm Pride.

– Har vi fest eller, ropade Lena Ph när hon äntrade scenen sprudlande glad.

Sångerskan showade därefter loss rejält.

– Nu kör vi, nu är ni med mig!

Philipsson framförde bland annat den officiella Pride-låten ”Du följer väl med?”.

–Jag har saknat er, sa hon från scenen.

 

Lena Philipsson avslutade med en kärlekshyllning till publiken.

– Tack så mycket kära publik, jag älskar er. Källa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0