Philipsson nobbade årets premiär av Pride

 
Expressen skriver: Sångerskan Lena Philipsson, 46, har haft en turbulent period sedan hennes och exmaken Per Holknekts, 52, uppbrott.
Håller sig undan

Lena Philipsson har allt sedan brytningen offentliggjordes i mitten av juni hållit sig undan rampljuset och ställt in officiella åtaganden - bland dem sin medverkan i TV4:s "Sommarkrysset" och hyllningskvällen till Tomas Ledin på Skansen.

Under onsdagens invigning av Pridefestivalen i Stockholm lös Lena med sin frånvaro - trots att hon är det stora dragplåstret. Dessutom sjunger hon Stockholm Pride 2012:s officiella låt "Du följer väl med?".

Onsdagens inbjudan till invigningen är inte det enda Pride-åtagande som ställts in.
Ställde in signering

I anslutning till lördagens framträdande har också en signering ställts in.

- Vi hade pratat om en signering och hade lagt den i programdatabasen. Men så tog vi beslutet att det inte skulle bli någon, säger Niklas Torsell, pressansvarig på Stockholm Pride.

Enligt Stockholm Pride ska sångerskan dock framföra "Du följer väl med?" som planerat på lördag.

Ingen av Lena Philipssons presskontakter känner till något kring den inställda signeringen.

Den 18 juni skrev Lena Philipsson och Per Holknekt under sin skilsmässoansökan - men handlingarna inkom till Stockholms tingsrätt först den 2 juli. Samtidigt ställde Per Holknekt upp i en intervju med Expressen där han berättade om sitt snedsteg.

- Jag vet vad jag gjort fel. Jag mår väldigt, väldigt dåligt över det jag ställt till med. Jag hoppas att fler än jag mår dåligt av sina egna otroheter. Det är inte okej. Jag har svurit Lena min hand, sa han.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0