Danny Saucedo, Lena PH, Gina, Luuk - Karl För Sin Kostym Melodifestivalen 2013

 
 
 
 
 
Melodifestivalen 2013, mellanakt "Karl För Sin Kostym"
Med Danny Saucedo, Lena Philipsson, Gina Dirawi och Kristian Luuk
 
 
Expressen: Lena Ph gör vågad comeback

Lena Philipsson, 47, är tillbaka på schlagerscenen i kväll. Bredvid Danny Saucedo, Gina Dirawi och Kristian Luuk dyker stjärnan upp i en vågad glittrig kroppsstrumpa.

- Det var hett, säger Danny Saucedo efter framträdandet där han dansar tätt intill sångerskan.

Strålande glad

Lena Philipsson själv var strålande glad då hon anlände till artisthotellet i går kväll.

- Det var jättekul att vara med och bjuda på mig själv, det är ju lite av en parodi på mig själv, säger hon.

Om klädvalet säger hon:

- Det är härligt alltså. Jag gillar ju glitter och show, även om jag har andra sidor också. Det är roligt.

- Det blir en tillskruvad parodi på mig själv, jag är verkligen där i form av mig själv, plus lite extra, fortsätter hon.

"Det blir bara bang"

Gina Dirawi om Lenas show:

- När Lena ställer sig på scenen blir det bara "bang". Man fattar inte vad som händer, säger hon.

I går kväll firade Philipsson comebacken med ett glas champagne.

- Jag hoppas det blir lika bra i morgon, säger hon.

 Expressen: Efter PH:s paus-succé - nu tar hon en paus

Lena Philipsson gjorde bejublad schlagercomeback i ett vågat nummer där hon dansade tätt intill Danny Saucedo i en glittrande svart kroppsstrumpa.

Och det var en lycklig Lena som firade med champagne under natten.

- Det var jätteroligt, vi hade fått bra respons redan innan så då blir det ännu roligare och mer avspänt, säger Lena Philipsson som var glad att hon slapp tävla själv.

"Min tur att ha kavaj"

I en intervju med Expressen förra året, hintade Lena Philipsson, en gång utsedd till Sveriges sexigaste kvinna (vilket hon sjöng om i mellanakten), att det kanske var slut med utmanade kläder på scen.

- Jag behöver kanske inte gå i små kläder jämt, snart kanske det är min tur att ha långa kavajer. Vad är det som säger att jag jämt ska springa omkring i nån liten klänning? Jag har kommit till den åldern när jag faktiskt tänker så, sa Philipsson då.

Nu försvinner stjärnan dock från rampljuset. I höst gör hon musikalen "Spök" tillsammans med bland andra Måns Zelmerlöw. Men till dess ligger hon lågt.

- Det här är det sista offentliga jag gör på ett tag.

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej jag ser dej på tv du är helt underbar Lena hälsa darin

2013-02-22 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0