Kanske ny platta?!

 
 
 
OP.se:
 

Hur har det varit hittills på turnén?

– Det har varit jättekul. Det är många artister så det är både rörigt och roligt. Det jag tycker är roligast är att få göra nummer tillsammans med andra.

Vad gör du för nummer i showen?

– Jag kör lite egna låtar som säkert många känner igen, som ”Kärleken är evig”. Jag sjunger ett par covers också, och så har jag framfört en sketch tillsammans med komikern Per Andersson.

Hur skulle du annars beskriva föreställningen?

– Det är helkvällsunderhållning, med många musikstilar. Country, pop, soul, visa, opera... Lite allt möjligt.

Har du uppträtt på Fröjdholmen tidigare?

– Det vet du säkert mer än jag... Jag har turnerat väldigt mycket i Sverige, bland annat gjorde jag folkparksturnéer på 1980-talet.

Hur känns det att komma dit då?

– Det ska bli kul. Hoppas det blir fint väder, för det är en lång föreställning.

Vad har på gång annars?

– Jag ska vara med på en julgala i november och december, det är rätt mycket turnerande det här året.

Blir det några nya låtar, någon ny skiva?

– Kanske, det är under diskussion. Vi får se vad som händer.

Bakom scenen video  skrattanfall bakom....- OP.SE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0