Album cover, låtlista - Jag Är Ingen Älskling med Lena Philipsson

 
Så här ser uppföljaren till "Världen Snurrar" ut.
 
Här är låtlistan på nya skivan från Lena Ph:
 
  • 1. Jag Är Ingen Älskling
  • 2. Mirakel
  • 3. Oktober
  • 4. Gråt Inga Tårar
  • 5. Sagas Sång
  • 6. Kunde Va Din Mamma
  • 7. Tjejfest
  • 8. En Liten Pojk
  • 9. Kysser Dina Fotspår
  • 10. Adjö Farväl
Beställ den signerad på Ginza.se
 
 
 
 
Här är låttexten till Lenas senaste singel, skriven av henne själv:
 

hjälp mig
snälla någon hjälp mig
kan nån förklara vad som hänt
oh oh oh
allt jag minns
mina läppar upp på din kind
håll mig
snälla någon håll mig
jag kommer falla närsomhelst
snälla ni, åh jag ber
inga sanningar mer

jag är ingen älskling
du är ingen vän
det här är inte kärlek
det är broarna som bränns
oh oh oh
jag kan bara glömma
fortsätta att gå, oh oh
tills jag har lärt mig att älska igen

kärlek, det är bara kärlek
som kan drabba nån så hårt
oh oh oh
säg vad ont man förmår
innan hjärtat slutar slå
alla våra minnen
vad ska jag göra med dem nu
det är tyst det är kallt
vi förlorade allt

jag är ingen älskling
du är ingen vän
det här är inte kärlek
det är broarna som bränns
oh oh oh
jag kan bara glömma
fortsätta att gå, oh oh
tills jag har lärt mig att älska igen

ohhh
jag är ingen älskling
du är ingen vän
det här är inte kärlek
det är broarna som bränns
oh oh oh
jag kan bara glömma
fortsätta att gå, oh oh oh oh
tills jag har lärt mig att älska igen
tills jag har lärt mig att älska igen
tills jag har lärt mig att älska igen

 

Minns du inte hur Lena Phs gamla skivframsidor ser ut, så får du här en liten nostalgi tripp:

 
 

Kommentarer
Postat av: Mats

Du är ju så fin, skulle vilja träffa dig. Kram!

2015-09-01 @ 18:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0