Lena Ph hos Tomas Ledin

 
 
Igår återförenades Rocktågs kompisarna Niklas Strämstedt, Tomas Ledin och Lena Philipsson i Jönköping.
 
 
tomasledin EN LJUVLIG SOMMARKVÄLL igår med en makalöst allsångsglad publik. Jag och mina vapendragare bockar, bugar och tackar för ännu ett lyckat besök i Jönköping. Sköna vibbar. Att få toppa det med att - 24 år senare - framföra "I sommarnattens ljus" tillsammans med Rocktågets original upplaga är stort. Lena och Niklas, hatten av för ert artisteri och för er genrositet. Snacka om succé ... Kram på er !!!

tomasledin SOLSKEN I JÖNKÖPING IGÅR och alla var där !!! Lena Philipsson, Niklas Strömstedt och Månz Zelmerlöv gästade mig under konserten. Jag träffade även Sabina Ddumba och Uno Svenningsson och gruppen Freda'. Stan verkligen kryllade av stora begåvningar:-) #livslevandeledin #jönköping 1h
Read more at http://websta.me/n/tomasledin#veb4dZJUYawz6Cjq.99
 
Rocktåget 1991 - så lät det då:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0