Svensktoppen: Lena Ph in på listan

 
 
Ingen av årets Melodifestivallåtar har lyckats ta sig in på listan, Lena Philipsson blir istället veckans högsta nykomling. Miriam Bryant fortsätter att dominera och ligger kvar på första-, andra- och tredjeplatsen.

1 (1) Miriam Bryant: "Ett sista glas"

2 (2) Miriam Bryant: "Allt jag behöver"

3 (3) Miriam Bryant: "One last time"

4 (5) Darin: "Ta mig tillbaka"

5 (4) Avicii: "Waiting for love"

6 (7) Måns Zelmerlöw: "Should've gone home"

7 (Ny) Lena Philipsson: "Gråt inga tårar"

8 (6) Lisa Nilsson: "Vart du än går"

9 (10) Martin Almgren: "Can't hold me down"

10 (9) Sabina Ddumba: "Not too young"

Veckans utmanare:

Saraha: "Kizunguzungu"

After Dark: "Kom ut som en stjärna"

Helene Sjöholm och Anders Widmark: "Jag vill följa med
 
Bonusbild - Lena Ph på TV4 inspelning i Göteborg, Lilllördag
 
 

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag och min tjej såg Lenas show på Cirkus i torsdags. Fantastiskt bra! Väldigt personligt och berörande. Man gick därifrån både upprymd och lite sorgsen. Sist men inte minst, vilka häftiga skor Lena hade...helt grymma
H/ Magnus

2016-03-05 @ 09:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0