Expressen: Lena Ph:s vilda år

år. Den kom till efter att barnen, Saga och Noa Månfare, flyttat hemifrån.

– Jag har fått en massa tid som jag inte hade tidigare. Jag är otroligt glad för att jag hittat den här nya inspirationen, säger hon till Expressen.

Vetlandatjejen är känd för att vara ett energiknippe, och avslöjar att det egentligen var tänkt att hon skulle göra så lite som möjligt i år – men planerna skrotades.

– Det här året skulle vara ett lugnt år. Jag skulle koncentrera mig på att spela in lite nya låtar, och skriva lite nya låtar. Men sen har det blivit så att vi bestämde oss för att släppa redan nu, säger hon i ”Rix Morronzoo”.

Exet Martin Björk passade på

Inte heller i privatlivet lägger Lena Philipsson band på sig själv. Sommaren har varit fylld av upptåg och äventyr. 

Nyligen var Lena Philipsson på en uppmärksammad campingsemester tillsammans med ett gäng andra sextiotalister, bland dem Nanne Grönvall, 57. Campingresan dokumenterades flitigt i sociala medier, och hashtaggades med orden ”Bitches on tour” och ”Slamping”.

Läs vidare på Expressen

 

Maria Magdelena ligger just nu på plats 8 på Svensktoppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0