Aftonbladet: Lena Philipsson släpper nytt i sommar

 

Lena Philipsson är på gång med ett nytt album, hennes första sedan "Jag är ingen älskling", som släpptes 2015.

Den 5 juni släpps nya albumet "Maria Magdalena", som bär samma namn som Lena Philipssons hitlåt från i fjol.

Albumet innehåller även singlarna "Du ljuger" och "Du är aldrig ensam" som släpptes förra året, samt nya singeln "En stilla depression".


”En stilla depression skrev jag långt före vi hamnade i pandemikarantän, men kanske kan den ändå passa, och rentav pigga upp, särskilt med tanke på videon jag gjort, där jag festar med mig själv hemma", säger artisten om nya singeln, enligt ett pressmeddelande.

 KÄLLA

 

Scandipop:

 
Läs mer här: scandipop
 
Nya singeln är nu fyra på itunes:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0