Nya musik videon är här! Lena Philipsson - En stilla depression

 
Nya videon är här!
 
 
 
Texten: 
 
En stilla depression
En sådan situation
Där ingenting är uppåt
Ingenting känns neråt
 
 
En stilla depression
Medioker ambition
Man lever som i jämnmod
Långt ifrån crescendon
 
 
Alla mina vänner
Dom fattar vad jag känner
Man jobbar
Man är glad
Går till Coop och handlar mat
Men ändå på något vänster
Man följer i samma mönster
Var vecka varje helg
En kopia på sig själv
 
 
Oj oj oj oj
Lalalalala…..
Lalalalala…..
Lalalalala…..
 
 
En stilla depression
Som en halvdan erektion
Man fattar vad som menas
Men inget penetreras
 
 
En stilla depression
En något lägre division
Man sällar sig till fållan
Som orkar hålla nollan
 
 
Visst är det väl synd att klaga
Hur svårt kan det väl vara?
Jag har allt som jag begär
Mat och vin och allt det där
Men ändå jag hör nån tala
I från djupet av min dvala
”Med livet sett i stort"
"Du är en lycklig idiot"
"Med en stilla depression"
 
 
Lalalalalala…
Lalalalala…..
Lalalalala…..
Lalalalala…..
Oj oj oj oj
Oj oj oj
Oj oj oj oj
Oj oj oj
 
 
En stilla depression
En stilla depression
En stilla depression
 
 
Lalalalalala…
Lalalalala…..
En stilla depression
Lalalalala…..
Lalalalala…..
En stilla depression
En stilla depression


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0